ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد

هلدینگ ایلیا

ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد ماساژ انگشتان و کف دست توسط خودفرد 

دانشجو

1
2
3
4
Hidden

مراحل بعدی: افزونه Stripe را نصب کنید

برای پذیرش پرداخت در این فرم، باید افزونه پرداخت Stripe را نصب کنید. مهم: قبل از انتشار فرم، این نکته را حذف کنید.
نام

تماس با مشاورین هلدینگ ایلیا

پرداخت پلن فعالسازی بازاریابی

ارسال نمونه کالا

شروع فعالیت بازاریابی

تماس با مشاورین هلدینگ ایلیا
پرداخت پلن فعالسازی بازاریابی
ارسال نمونه کالا
شروع فعالیت بازاریابی
بستن قرارداد پس از تایید بازاریابی
ارسال کالا به گمرک گرجستان
ترخیص کالا از گمرک توسط ایلیا

برای فروش محصولات خود در گرجستان ابتدا باید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. میتوانید ایمیل بزنید یا تلفنی تماس بگیرید. توجه نمایید محصول شما محدودیت نوع کالا و تعداد ندارد.

پس از بررسی کارشناسان ما و تاییدیه باید پلن فعالسازی بازاریابی را خریداری نمایید.

این پلن بازاریابی به دوعلت دریافت میشود. علت اول اینکه مبلغی بسیار ناچیز است که ما بدانیم شما برای فروش محصول خود مصر هستید. دوم هم برای بازاریابی محصول شما نیاز به هزینه است که این هزینه را شما پرداخت میکنید.

در ابتدا شما باید تعدادی محصول از نمونه کالای خود را برای ما در دفتر ایران ارسال کنید.

بازاریابی توسط تیم ما شروع شده و پس از تایید برای ارسال کلی کالا در پارت ها و حجم های متفاوت با شما تماس خواهیم گرفت و پس از عقد قرارداد رسمی کالاهای شما در گرجستان در معرض فروش قرار داده خواهد شد.

پخش و فروش در گرجستان

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه